ODZYSKAJ ZDROWIE, SPRAWNOŚĆ  I  CZUJ SIĘ DOBRZE W SWOIM CIELE !

 

Marzysz o szczupłej sylwetce i pewności siebie? Nie można trafić lepiej!

Wystarczy, że  skontaktujesz się ze mną  i masz gwarancję, że osiągniemy TWÓJ cel.

Dwa razy więcej treningów w tej samej cenie, to możliwe? U mnie płacisz tylko za trening, bez prowizji dla klubów*, a to oznacza, że za pozostałą kwotę możesz już zacząć wymieniać swoje ubrania. Treningi w sieciowych siłowniach różnią się tylko tym, że musisz zainwestować większą kwotę, aby uzyskać nawet lepsze efekty. Sprawdź ofertę i nie czekaj!

KRÓTKO O MNIE

Aktywność fizyczna towarzyszy mi w życiu codziennym. Nie potrafię siedzieć w domu i nic nie robić, każdego dnia muszę się poruszać. Przygodę ze sportem rozpoczęłam od biegania, zajęć fitness, ale dosyć szybko zorientowałam się, że moją pasją jest trening na siłowni- walka z ciężarem to jest coś co daje mi satysfakcję. Ale nie ograniczam się tylko do treningu kulturystycznego, sprawność w życiu codziennym jest niezwykle ważna, a trening funkcjonalny doskonale na nią wpływa.

Wyznaję zasadę, że każda osoba jest wyjątkowa i unikalna, a więc podejście i dobór treningu również musi być indywidualny.

Ponadto jeżeli stawiam sobie cel to go osiągam, nie poddaję się i zawsze angażuję się w 100%. Dlatego oprócz treningu istotna jest też dieta, która przyspiesza uzyskanie efektów zamierzonego planu. Sposób żywienia też jest indywidualną kwestią i musi być indywidualnie ułożony dla Ciebie.

Pamiętaj: „Do sukcesu nie ma windy- trzeba iść po schodach”, ale te schody dla każdego wyglądają inaczej. Nie ma jednej recepty, która zadziała na każdego.  Gwarantuję, że zgłaszając się do mnie Twój cel staje się naszym wspólnym celem, który osiągniesz i co najważniejsze zachowasz na lata.

TRENING PERSONALNY

Zastanawiasz się co da Ci trening personalny? Czy warto i na czym on polega?

Niewątpliwie najważniejszymi i najcenniejszymi zaletami treningu personalnego są:

 

-indywidualne podejście
-opieka trenera podczas wykonywania ćwiczeń

-brak błędów podczas ćwiczeń

-motywacja

-brak monotonii

– kontrola postępów
dodatkowe porady na temat żywienia i stylu życia

barbell

Skontaktuj się ze mną jeżeli chcesz: schudnąć, zredukować tkankę tłuszczową/zbudować masę mięśniową, zyskać sprawność fizyczną, lepszą kondycję, wymodelować swoje ciało i czuć się pewnym siebie.

Znajdziesz mnie w wielu lokalizacjach na terenie Trójmiasta i okolic- sprawdź.

IMG_8056-małe

Jeżeli zależy Ci na tym, aby zdrowo schudnąć, nie czuć głodu i nie obawiać się efektu jo-jo to nie możesz trafić lepiej.

  • Interesuje Cię dieta ketogeniczna lub LCHF?
  • Gubisz się w proporcjach i liczeniu?
  • Komponowanie zdrowych i pysznych posiłków to dla Ciebie czarna magia?

Tym bardziej nie wahaj się i pisz.

Nie od dzisiaj wiemy, że aby zmniejszyć masę ciała należy jeść mniej, natomiast by nabrać masy to więcej. Jednak nie każdy wie, że jeżeli będzie jeść za mało to również może nie chudnąć. Każdy z nas ma określoną minimalną liczbę kalorii do spożycia w ciągu doby- tak zwane podstawowe zapotrzebowanie energetyczne- mówiąc prosto, do nic nie robienia też potrzeba energię.